ଠକେଇ ପରିଚାଳନା ଏବଂ ଉପଭୋକ୍ତା ସୁରକ୍ଷା ପାଇଁ ଟେଲିକମ୍ ଆନାଲିଟିକ୍ସ (ଟିଏଏଫ୍-ସିଓପି) ପୋର୍ଟାଲ୍
ଟେଲିକମ୍ ସେବା ପ୍ରଦାନକାରୀ (ଟିଏସପି) ଦ୍ୱାରା ଟେଲିକମ୍ ସମ୍ବଳର ଉପଯୁକ୍ତ ଆବଣ୍ଟନ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବା ଏବଂ ଠକେଇ ହ୍ରାସ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବାରେ ସେମାନଙ୍କ ସ୍ୱାର୍ଥକୁ ସୁରକ୍ଷିତ ରଖିବା ପାଇଁ ଟେଲିଯୋଗାଯୋଗ ବିଭାଗ (ଡିଓଟି) ଅନେକ ପଦକ୍ଷେପ ନେଇଛି। ବିଦ୍ୟମାନ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାବଳୀ ଅନୁଯାୟୀ, ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ମୋବାଇଲ୍ ଗ୍ରାହକମାନେ ସେମାନଙ୍କ ନାମରେ ନଅଟି ମୋବାଇଲ୍ ସଂଯୋଗ ପଞ୍ଜିକରଣ କରିପାରିବେ।
ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ସାହାଯ୍ୟ କରିବା, ସେମାନଙ୍କ ନାମରେ କାର୍ଯ୍ୟ କରୁଥିବା ମୋବାଇଲ୍ ସଂଯୋଜନାସଂଖ୍ୟା ଯାଞ୍ଚ କରିବା ଏବଂ ଯଦି କୌଣସି ଥାଏ ତେବେ ସେମାନଙ୍କର ଅତିରିକ୍ତ ମୋବାଇଲ୍ ସଂଯୋଗକୁ ନିୟମିତ କରିବା ପାଇଁ ଆବଶ୍ୟକ କାର୍ଯ୍ୟାନୁଷ୍ଠାନ ଗ୍ରହଣ କରିବା ପାଇଁ ଏହି ୱେବସାଇଟ୍ ବିକଶିତ କରାଯାଇଛି। ତଥାପି, ଗ୍ରାହକ ଅଧିଗ୍ରହଣ ଫର୍ମ (ସିଏଏଫ) ପରିଚାଳନା କରିବାର ପ୍ରାଥମିକ ଦାୟିତ୍ୱ ସେବା ପ୍ରଦାନକାରୀଙ୍କ ଉପରେ ରହିଛି ।
ଏହି ପୋର୍ଟାଲରେ ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଥିବା ସୁବିଧାଗୁଡିକ ନିମ୍ନରେ ଦିଆ ଯାଇଛି -
1- ସେମାନଙ୍କ ନାମରେ ନଅରୁ ଅଧିକ ଏକାଧିକ ସଂଯୋଗ ଥିବା ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ଏସଏମଏସ ଦ୍ୱାରା ଅନ୍ତରଙ୍ଗ କରାଯିବ |
2- ସେମାନଙ୍କ ନାମରେ ନଅରୁ ଅଧିକ ଏକାଧିକ ସଂଯୋଗ ଥିବା ଗ୍ରାହକମାନେ ଆବଶ୍ୟକ କାର୍ଯ୍ୟାନୁଷ୍ଠାନ ଗ୍ରହଣ କରିପାରିବେ
3- ଆପଣଙ୍କ ନମ୍ଵର୍ ସହ ଲଗଇନ୍ କରିବାକୁ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରି ଏବଂ "ଅନୁରୋଧ ସ୍ଥିତି" ବକ୍ସରେ "ଟିକେଟ୍ ଆଇଡି ରେଫ୍ ନମ୍ୱର୍" ପ୍ରବେଶ କରି ସ୍ଥିତି ଯାଞ୍ଚ କରି ପାରିବେ ।
ଡିଓଟି ଗ୍ରାହକ ଅଧିଗ୍ରହଣ ଉପରେ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାବଳୀ ଜାରି କରିଛି । ଏହି ନିର୍ଦ୍ଦେଶାବଳୀ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ନାମରେ ନଅଟି ମୋବାଇଲ୍ ସଂଯୋଗ ପଞ୍ଜିକରଣ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦିଏ -
https://tafcop.dgtelecom.gov.in/Instructions.PDF
0 Comments